Re: Lacze futuro

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_bezmielonki.selinet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 18:40:59 MET

> Ja tez nie uwazam gadki handlowca za wyrocznie - w mojej wypowiedzi byla
> zawarta ironia.

w rzeczy samej.
przytykanie sie bramki z tpsa, to juz ich taka nowa swiecka tradycja

> Natomiast nie mam nawet zamiaru ich testowac bo ogolne warunki jakie mi
> proponowali byly bardzo nie kozystne - chociaz by umowa podpisana na 12m-c
> i brak jakichkolwiek gwarancji jakosci polaczenia poza cirem, ktory
defacto
> i tak jest nic nie wart.

w dodatku zgodnie z umowa jak "podpadniesz"
moga ci skrecic lacze do poziomu cir
i mozesz im naswistac :)

> Skoro maja tak idealne lacza itd to dlaczego musza wiazac Klientow na 12
m-c ?

> Futuro odpadlo u mnie w przedbiegach przy wyborze lacza.

dobrze gadasz...
osobiscie duzo jeszcze moglbym dodac na ten temat
ale to poki co na priv :>

--
Marcin Swietochowski
Selinet Sp. z o.o.