Re: Lacze futuro

Autor: Pawel Rutkowski (spam_nie_at_N-OS-P-A-M.rsc.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 16:46:09 MET

> Ja bym wierzyl w traceroute, mtr a nie handlowca
> 3. 194.204.130.249 0% 75 75 197 184 248
> Zreszta sam sobie potestuj, tu akurat mozesz sam sprawdzic ich wiarygodnosc.

Ja tez nie uwazam gadki handlowca za wyrocznie - w mojej wypowiedzi byla
zawarta ironia.
Natomiast nie mam nawet zamiaru ich testowac bo ogolne warunki jakie mi
proponowali byly bardzo nie kozystne - chociaz by umowa podpisana na 12m-c
i brak jakichkolwiek gwarancji jakosci polaczenia poza cirem, ktory defacto
i tak jest nic nie wart.
Skoro maja tak idealne lacza itd to dlaczego musza wiazac Klientow na 12 m-c ?

Futuro odpadlo u mnie w przedbiegach przy wyborze lacza.

--
	Pawel Rutkowski			  Centauri RSC
	+48 22 847 68 52		http://www.rsc.pl