Re: doswiadczenia z chello?

Autor: Lost (lost0_at_op.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 20:14:22 MET

> Ja Chello cenie za bezawaryjnosc, oraz niskie pingi.
> Niestety trzeba uwazac na limit 15GB gdyz po jego przekroczeniu szybciej
> chodzi internet na modemie 52kb/s.

a 2-3 ostatnie tygodnie przespales?

wiec ten czas pingi w godzinach od gdzies 10 rano do 24 lub 1 w nocy
zaczynaly sie od 200ms (to byl najnizszy zaobserwowany ping).
Transfer przez ten okres byl paskudny, z acnu mialem ledwo
10kB/s, z cyfronetu 30kB/s, a o innych sieciach nie wspomne.

Teraz transfer i pingi sa rozne, raz jest dobrze a raz koszmarnie.
Nie polecam za to obslugi telefonicznej.
Nie dosc ze placisz jak za polaczenie lokalne, to jeszcze
zanim ktokolwiek sie odezwie trzeba 20 min czekac, by
pozniej powiedziec "prosze z HelpDeskiem Chello" i nastepne
20 min wyrwane z zyciorysu.