doswiadczenia z chello?

Autor: Jan (kotlety_at_polbox.com)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 20:48:10 MET

Dyskutanci!

W ramach promocji zamówiłem chello na 2 miesiące,
za 2 zł +VAT. Tak naprawdę dają to chyba tylko dla
przetestowania, bo zdarzają się przerwy. Prędkość
oferowaną jako maksymalną (512 kbitów/s) osiągam
zwykle w połowie, niekiedy w 2/3. Mam porównianie
z siecią osiedlową, bo używam obu łączy, na zmianę
albo naraz. Używanie równoczesne karty sieciowej
i USB nie powoduje jednak wzrostu prędkości, bo
programy korzystają (chyba to reguła - nie jestem
członkiem towarzystwa miłośników czasu
i częstotliwości, więc się na tym nie znam) zwykle
tylko z jednego łącza.

W porównaniu z chello sieć osiedlowa częściej osiaga
deklarowane maksimum 200 kbitów/s, a nocą nawet więcej.
A kosztuje sporo mniej. Chyba jednak się na chello
nie przesiądę. No, może, jeżeli opuszczą cenę
Po okresie prób kosztuje to 149 zł/m-c. Czyli 200%
ceny łącza osiedlowego.

Czy ma ktoś podobne lub odmienne doswiadczenia
z chello?

Jan