Re: Polip - co oznacza ?

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 17:40:56 MET

On Tue, 13 Jan 2004 13:22:38 +0100, "Mariusz Wolek"
<mariusz.wolek_at_lexpolonica.pl> wrote:

>Pierwotnie bylo "Polish Internet Protocol" nazwe wymyslil Krzysztof Heller
 czyli PolIP. Zatem zgadza się.

 Była to nazwa listy dyskusyjnej, najpierw prowadzonej gdzieś na
 Uniwersytecie Warszawskim (ja się zapisywałem u Michała
 Jankowskiego). Później lista przeniosła się na listserva do Łodzi, a
 później została zbramkowana z grupą p.i.p

 PS Warto jeszcze zerknąć co zwraca RIPE na nazw polip, czy
    wrocpolip...

--
Wojtek ---(___C'>