Re: dziwna oferta - tansze domeny - o co chodzi?

Autor: wojboj_at_mci.tychy.pl
Data: Sat 10 Jan 2004 - 09:09:47 MET

W artykule <btmsfh$9km$1_at_news.onet.pl> Maciej Kaczmarski napisał(a):
> Witam,
> dostalem tajemnicza oferte (na dole listu),
> nic z tego nie rozumiem, prosze mi wyjasnic,
> jak to mozliwe, ze taniej i co tak naprawde dostaje, co to za firma, ktos
> wie cos wiecej?

Tak jak zawsze - gdy ktoś proponuje Ci lizaka to albo jest przeterminowany
albo chce coś od Ciebie.
Firma zapewne handluje nazwami i liczy na to, ze zglosi sie do niej masa
klientow a 1% z nich bedzie mialo jakies fajne domenki.
Te fajne domenki bedzie mozna oczywiscie sprzedac na aukcji i zarobic na
obnizenie ceny dla 99% klientow.
Przy okazji zbiora sobie fajna baze klientow ktora bedzie mozna sprzedac.

--wb