dziwna oferta - tansze domeny - o co chodzi?

Autor: Maciej Kaczmarski (maciej_kaczmarski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 19:38:37 MET

Witam,
dostalem tajemnicza oferte (na dole listu),
nic z tego nie rozumiem, prosze mi wyjasnic,
jak to mozliwe, ze taniej i co tak naprawde dostaje, co to za firma, ktos
wie cos wiecej?

Mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa na takie pytanie.
Pozdrawiam wszystkich i z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Maciek Kaczmarski