Re: droga hostingu

Autor: Mr.FX (mrfx_at_spamcut.clan.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 02:39:13 MET

> Ho ho, a gdzież mają oddział w Polsce z takimi łączami (i do kogo)?

Chy, chy chyba nie mają w Polsce, rzuciłem 1sza lepszą firmę
z brzegu, która swoją drogą zdaje się leży w Rackspace (to
Ci co hostują m.in. Microsoft?). Co do Polski to cholera nie
posiadam takiego łącza (nad czym ubolewam) żeby sprawdzić
te ichnie OC12 ;-) Ale czytając pozostałe wątki na polipie
pomyslałem, że może nasi rodzimi ddos kiddies jakby tak
zaprzęgli te kilka Gbps TPSA i jakieś swoje zagraniczne
"zasoby" może daliby rade coś tam sprawdzić ;-)

ps. ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]