Re: DDoSy, co robic?

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 11:25:09 MET

Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał(a):

> 5 SDI, 3 InternetDSL, kilkanaście Neostrad, 3 dialupy (!) Dialogu, i
> trochę różnych. Wygląda na to, że to TPSA powinna się przyjrzeć
> problemowi...

Oprocz "potwierdzenia zgloszenia do abuse_at_telekomunikacja.pl" nie
dostalem zadnej odpowiedzi od TP, co zreszta wcale nie jest dziwne.

Wczorajszy DDoS byl troche inny, najwiekszy procent ruchu pochodzil z
sieci akademickich i ISP typu ProFuturo. Niestety akurat nie mam
logow, bo firewallowe juz mi sie obrocily.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: venglin_at_jabber.atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *