Re: DDoSy, co robic?

Autor: Łukasz Bromirski (whetever_at_whenever.goes)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 11:29:41 MET

Szymon Sokół wrote:

> 5 SDI, 3 InternetDSL, kilkanaście Neostrad, 3 dialupy (!) Dialogu, i
> trochę różnych. Wygląda na to, że to TPSA powinna się przyjrzeć
> problemowi...

...już bardziej wierzę w to, że Netia zaimplementuje i wystawi klientom
możliwość blackholingu po BGP, niż że TP S.A. ruszy choćby palcem w
tej sprawie. Wczoraj starałem się porozmawiać z mądrymi panami z
Polpaku o blackholingu w ramach wykupionego już BGP i równie dobrze
mogłem te dwie godziny poświęcić na lepienie bałwanów.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka,eu,org