Re: Odwiedziny tylko w godzinach parzystych

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 06:39:33 MET

Użytkownik "Michał Dwużnik" <Michal.Dwuznik@_nospam_cern.ch> napisał w
wiadomości news:bt283b$f60$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Zrozumiałem :)
> A cóż to za software jeśli można spytać ?

Nic wielkiego, tyle, że póki co jedyny na świecie (szczerze mówiąc nie mam
pojęcia dlaczego). To jest taki program, który potrzebne jest wtedy, gdy
dostaniesz maila podpisanego lub zaszyfrowanego w standardzie S/MIME a
odbierasz programem pocztowym nie znającym standardu S/MIME. Właściwy mail
pojawia się jako plik załaczony o nazwie "smime.p7m". To co my oferujemy to
jest taki program wykonywaly, który te maile rozszyfruje lub tylko rozkoduje
i pokazuje. Największą organizajcą stosującą ten standard to armia
amerykanska a część posługuje się platformą webową Exchange'a server (OWA),
więc zamiast maila, zobaczy ten niby-załacznik. No to przychodzą i
pobieraja. Część już zna program i po prostu pobiera. Poza nimi do nas
trafiają Ci, którzy szukają mozliwości otwarcia plików o rozszerzeniu .p7m w
poszukiwarkach lub polegają na sugestii automatu wbudowanego w XP (żeby
zobaczyli w serwisie http:/filext.com).

Vizvary II Istvan