Re: POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 02:14:04 MET

Osoba podpisana jako Typ Nietypowy <typ_at_despammed.com> w artykule
<news:bt2a9g$nqa$1_at_atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> Użytkownik "tomik" <trrr_at_aaa.pp> napisał w wiadomości
> czyli - ja używam Opery, więc każdy, kto używa IE jest "gupi"?

Nie. Ty jesteś "gupi", bo piszesz na niewłaściwą grupę.

> a IE nie?

Obie nie są darmowe. Za pierwszą płaci się oglądaniem reklam, za drugą
płaci się przy zakupie systemu operacyjnego.

> rzecz gustu
> pozdrawiam
> typ_nietypowy

Napraw sobie Windows, IE, OE i wyzdrowiej. I nie pisz tu więcej nietypowo.
Są gusta i jest netykieta.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych       No.1  http://www.dbf.pl/faq/