Re: Bzdurne komunikaty TPSA

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 16:05:05 MET

"Pawel Sikora" <psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> napisał(a):

> Przemek uprawia kryptomarketing swojej firmy, zarazem deprecjonujac
> obecnego swojego prywatnego providera (czyli Netie) i w kontekscie
> obu tych rzeczy jego glos w dyskusji nalezy odczytywac.

Natomiast Twoj glos w dyskusji nalezy odczytywac, jako glos pracownika
Polboxu -> TDCInternet -> Netii.

Akurat jestem zadowolony z jakosci uslug, ktore swiadczy mi Netia i
prywatnie nie mam zamiaru zmieniac ISP na jakiegokolwiek innego,
dopoki taka jakosc zostanie zachowana.

Praktyki TPSA dotyczace akceptowania ruchu polskich ISP na
zagranicznych laczach sa wszystkim dobrze znane, dlatego backup przez
Telie/TDK trudno nazwac dobrym backupem.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: venglin_at_jabber.atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *