Re: TKTelekom

Autor: kamil kapturkiewicz (horizn_at_wytnij.wp.pl)
Data: Thu 01 Jan 2004 - 14:46:25 MET

ComNet wrote:
> Witam wszystkich.
>
> Moje pytanie zwiazane jest z secia TKTelekom. Mianowicie jestem w trakcie
> testow lacza od tego operatora i generalnie jestem zadowolony. Pisze
> generalnie poniewaz cale pasmo przydzielone jestem w stanie wykorzystac.
> Moje obawy dotycza polaczen z zagranica. Od kilku dni zauwazylem znaczny
> spadek jakosci polaczen. Utraty na polaczeniu z pierwszym hopem poza
> TKTelekom siegaja ponad 10% a czasami dochodzi nawet do 30%.
>
> Moje pytanie brzmi:. Czy zauwazyliscie takie objawy już wczesniej. Ja
> testuje lacze kilka dni wiec nie wiem co było wczesniej.

> [...]

mam od nich 1Mbit, dokladnie od konca lipca, 23 stycznia zrywam umowe za
co musze zaplacic 2k pln kary. lacze do level3 pojawilo sie dopiero pod
koniec grudnia, przedtem byla telia i po 60% strat. przez swieta
wszedzie oprocz do wp.pl mialem pingi po 400ms i straty po 10-50%.
zwykle w ciagu dnia jak straty siegaja na drugim hopie <5% to jest swietnie.
ogolnie to czesto pada styk z atmanem. mialem juz dosc awaryjnosci tego
lacza i czekania od pazdziernika na 2Mbity.

pozdro.