Re: Neo 83.x.x.x

Autor: Adam (adam_at_bluu.net)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 02:25:38 MET

Użytkownik szanze <szanze_at_poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:03121910242146_at_polnews.pl...

> wiesz jesli ktos nie uzywal BSD to moze nie wie co to jest, ja akurat
wiem,
> tylko przeczytaj post wyzej, nie ma supportu dla Linuxa

hmmm, dyskryminacja ? wspieranie monopolu ? faszysci ? ;-)

sory, ale to bez sensu ... skoro cos z czyms dziala to czemu nie ma supportu
? chyba ze na pudelkach bedzie napis ze usluga przeznaczona tylko dla
jednego slusznego systemu ?
ciekawe ... moze polpak tez za troche bedzie mial restrykcje ? dziala tylko
z routerem marki takiej i takiej typu takiego a serwer www moze byc tylko
taki i taki ?

doprawdy ... pojac nie moge ...

Adam