Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 18:58:16 MET

On Fri, 19 Dec 2003, Andrzej Bursztynski wrote:

> Kłopot polega na tym, że ten przeciętny klient ma zarówno łącze
> jak i konto pocztowe i nawet hosting WWW od jednego ISP więc Twój
> przykład jest trafiony kulą w płot.

Przykład obrazował wyłącznie to, co przeciętny klient(tm) potrafi
sobie ubzdurać, a co prowadzi niechybnie do wniosku, że wszystko,
co przeciętny klient mówi, należy traktować z pewną rezerwą. Tyle.

Idźmy dalej,

> Popełniasz podstawowy błąd - sprawę rozpatrujesz w świetle stricte technicznym
> w ogóle nie mając pojęcia o sytuacji prawnej sprzedawcy usług i towarów dla
> tzw. konsumentów (osób fizycznych zakupujących w celach niezarobkowych tylko na
> potrzeby prywatne). Odpowiedzialność w polskim prawie spada na sprzedawcę za
> tzw. zgodność z umową. Jeśli umowa nie posiada odpowiednich zastrzeżeń (no
> właśnie - znasz treść wzoru umowy ze swoimi klientami) to sprzedawca ma
> problem. Mimo, że to nie jego "wina".

Podstawą do składania ewentualnych zażaleń jest Umowa o świadczenie usługi
Neostrada i Regulamin świadczenia usługi Neostrada.

Pod pojęciem świadczenia usługi Neostrada rozmie się z tego co widzę
świadczenie ,,usługi stałego dostępu do sieci Internet z możliwością
równoczesnej, niezależnej realizacji połączeń telefonicznych (...)''.

Twierdzisz, że usługa nie została wykonana zgodnie z umową, znaczy nie
ma tutaj stałego dostępu do sieci Internet, bo gdzieś ktoś w Internecie
założył u siebie blokadę na tą podsieć?

> Pawle, po raz ostatni bo mi już ręce opadają - jeśliby ISP _poinformował_, że
> "Szanowni Państwo, instalujemy wam usługę Neostrada, w ramach której można
> czasami skorzystać z niektórych usług światowej sieci Internet *), ostrzegamy
> że wiele serwisów może czasami nie działać (w przeciwności do reszty ISP w
> Polsce) z powodów technicznych **)"

Podejdźmy nie wprost.

Czy istnieje w ogóle usługa, w ramach której można skorzystać z wszystkich
zasobów światowej sieci Internet? Odpowiedz na to pytanie. Czy istnieje
gdziekolwiek taka usługa albo czy może istnieć?

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/