Re: Neo 83.x.x.x

Autor: Łukasz Bromirski (whetever_at_whenever.goes)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:59:57 MET

garibaldi wrote:

> Moja wiedze oceniaja na codzien inni, ale czytajac Twoje teksty mysle ze
> bardziej daje znac mizerny stan Twojej wiedzy informatycznej.

Zacytuj te *teksty*, poproszę. Tak konkretnie coś, dawaj.

> Nie wiem skad wogle wyciagasz wniosek, ze pracuje w TPSA/TPI...

Napisałem "jeśli w ogóle". Tak BTW, twoje alter-ego jak przypuszczam
jednak pracuje, sam się do pracy w TPI kategorycznie przyznaje w poście
<03121812422248_at_polnews.pl>, wysłanym z serwera atropos.tpi.pl. Ty chyba
jednak również, bo twoje alter-ego "wydaje" cię w poście
<03121908173925_at_polnews.pl>, wysłanym również z serwera atropos.tpi.pl,
cytuję:

"dokladnie tak im powiedzialem Radku, ale mnie wysmieli,
  nabijajac sie ze niby bity maja akrzywione, a jednka jest ktos kto
  potwierdza moaj wersje, szkoda, ze *tylko z mojej firmy*, dzieki za
  ten post"

Nie muszę chyba mówić, że Twoje posty pojawiają się zaraz po
postach `szanze', i wysyłane są dokładnie z tego samego serwera w
ten sam sposób? Ciekawe.

> Zreszta rozmawiawy tutaj o pewnym problemie, a jesli brakuje Ci pomyslow
> na merytoryczna dyskusje, to chociaz lubisz "polac wode",
> szkoda... bo to zasmiecanie listy, ale w koncu gdzies swoje kompleksy
> trzeba wyladowac, wiec ujrzyj sobie kolego.

Ja swoje zdanie, podobnie jak parę innych konkretnych osób, wyraziłem
już *trzy* dni temu. Jak na razie nie pisałem jak Twój kolega (lub Ty)
o:

- "złych adresach";
- adresach "wadliwych";
- "nieprawidłowych" IP;

...ani innych niestworzonych pierdołach, z których to postów teraz
robi się po prostu pośmiewisko.

Jeśli chcesz bronić kolegi - to właśnie merytorycznie poprosimy coś.
Szczególnie coś o tych `wadliwych' i `nieprawidłowych' IP, czekamy.

--
Łukasz Bromirski                             lbromirski:mr0vka,eu,org