Re: Neo 83.x.x.x

Autor: garibaldi (radoslawuss_at_neostrada.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:29:11 MET

Moja wiedze oceniaja na codzien inni, ale czytajac Twoje teksty mysle ze
bardziej daje znac mizerny stan Twojej wiedzy informatycznej. Nie wiem skad
wogle wyciagasz wniosek, ze pracuje w TPSA/TPI... Zreszta rozmawiawy tutaj o
pewnym problemie, a jesli brakuje Ci pomyslow na merytoryczna dyskusje, to
chociaz lubisz "polac wode", szkoda... bo to zasmiecanie listy, ale w koncu
gdzies swoje kompleksy trzeba wyladowac, wiec ujrzyj sobie kolego.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl