Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Tomasz Paszkowski (acid_at_e-wro.net)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 19:49:34 MET

W artykule <86d6anqfcw.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek napisał(a):
> 2) Jedynym lub najwazniejszym powodem dla ktorego TPSA wystapila o kolejna
> podsiec bylo to, ze w staje brakowalo juz adresow, pamietaj, ze
> RIPE bardzo niechetnie patrzy na przydzialy adresow bez wyraznego
> uzasadnienia, przy czym "ease of administration" to dla nich ZADNE
> uzasadnienie.

A mi sie wlasnie wydaje, ze wielka wymiane zrobili wlasnie dla tego
administrive use. Po tym co widac w ripe pod NEOSTRADA-ADSL chyba
wszystkie neostraday beda w 83/11 za jakis czas.

BTW: Wydaje mi sie, ze za jakis czas TPSA tez bedzie robic rewolucje
ze swoim BGPem hint: AS29535. Zobaczymy jak na to zareaguja wszdobylskie
BGPowe filtry na stykach operatorow w polsce.

--
Tomasz Paszkowski