Re: Powiedzcie cos o provider 2A

Autor: Darek/Ethan (saint2001_at_tlen.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 11:52:41 MET

> Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
oferte
> firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

Maja sieci osiedlowe Mokotowie (sam mam niestety), Sadybie, Ursynowie (KEN)
itp.
Jakosc lacza pozostawia troche do zyczenia, Jak ktos napisal spisuja adres
MAC karty, tak ze przy zmianie komputera musisz czekac przynajmnije 24h na
zmiane.
Wszyscy pracuja na jedym IP (chyba na dzielnice ale nie dam glowy). Biuro
miesci sie w piwnicy na Pieknej. Poza tym maja straszny balagan w papierach
i czasami sami nie wiedza ktora fakture zaplaciles a ktora nie...
Wiecej nic juz nie napisze.
Poza tym zmiana na adres zewnetrzny IP. kosztuje dodatkowo 50 zl
miesiecznie, do tego 122 zl oplaty abonamentowej. Cos drogo, prawda?

Darek