Re: Powiedzcie cos o provider 2A

Autor: Robert Garwacki (rgarwacki_at_agb.com.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 18:28:43 MET

Użytkownik "szanze" <szanze_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
oferte
> firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

Odradzam. Byłem ich klientem przez ok. 2 lata. Jakość łącza kiepska, dało
się tego używać co najwyżej w nocy albo o świcie. Kilka razy przeprowadzili
zmiany konfiguracji, o których nikt mnie nie uprzedzał i które powodowały
kilkudniowe przerwy w dostępie do sieci. Obsługa klienta fatalna. Podczas
rozwiązywania umowy wydusili ode mnie jakieś dodatkowe opłaty strasząc sądem
(dla świętego spokoju zapłaciłem).

Przeniosłem się do Astercity, nie dość że taniej, to o niebo lepiej.