Pozwolenie na budowe sieci lokalnej

Autor: Adam Frankowski (adam_at_zamkowa.virt.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 01:04:50 MET

Witam

Czy w normalnych warunkach chcąc zbudować sieć lokalną w istniejącym
budynku potrzebuję jakieś konkretnie uzgodnione projekty budowy tej sieci itp,
jak to jest w przypadku instalacji elektrycznej? Wszyscy mi mówią, że nie
trzeba takich rzeczy, w prawie budowlanym też tego nie znalazłem, ale wolę
się upewnić jeszcze przed rozmową ze spółdzielnią uważąjącą za święte słowa
inżynierów elektryków, że na wszystko ma być projekt, szczegółowa dokumentacja
techniczna, protokół wejścia na budowę, protokół odbioru itp.
Szczerze powiedziawszy pierwszy raz się z czymś takim spotykam, ale to nie
znaczy, że tak nie jest...

Jeśli to nie ta grupa, to proszę mnie skierować na właściwą, bo żadna lepsza
mi nie przyszła do głowy.

Pozdrawiam,
Adam Frankowski

PS: sprawa jest dość pilna, będę ogromnie wdzięczny za rzeczowe i sprawdzone
informacje.

--
  __  _   / Adam Frankowski
 (__)(_)()   mrooveq_at_IRCnet