serwer poczty polbox.com/free.polbox.pl

Autor: Konrad Rzadzinski (k.rzadzinski_at_amba.matrix.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 09:50:50 MET

Witam,

Od 8/12 jakoś nie działa (zalegają mi maile w kolejce do tego serwera).
Napisać do jego administratorów nie mogę (bo serwer nie odpowiada ;)), na
stronie też nie znalazłem żadnego adresu kontaktowego. Ostatnie 'informacje'
są z 2002 roku...
Może ktoś z nich (to TDC, prawda? a, nie, to już Netia) czytuje tę grupę, i
będzie zorientowany, czy to taka zorganizowana akcja, czy ino przypadkowa
(3-dniowa) awaria? A może odpuścili sobie projekt darmowego serwera?

PS. Chyba nie pomyliłem grup?

--
Konrad
http://amba.matrix.pl/~kurak/