Re: neostrada - czyli knot mniemany UWAGA - bardzo długie i nudne

Autor: Michal (usenet01_at_poczta.fm)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 07:20:47 MET

Użytkownik "lef" <lef_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Czytając wcześniejszą dyskusję zapoczątkowaną prze Eda 3 listopada i
> niedawne pytanie Murphego o to czy założyć NEOSTRADĘ. Odpowiadam ze
swojego
> doświadczenia - w tej chwili absolutnie NIE.
> Przyjaciel mój założył jeszcze przed promocją wrześniową i nadal mu
działa.
> Ci - jak i ja naiwni, którzy zdecydowali sie
> na złożenie "promocyjne" zachęceni reklamami, przeszli swoisty koszmar a
> tylko w nielicznych przypadkach mają wymarzona NEOSTRADĘ.
[ciach]

I w tym miejscu osmiele sie nie zgodzic i posmarowac wazelinka ;)
Mianowicie zamowilem neo w promocji za zlotowke i nie mam najmniejszych
zastrzezen. Ani do szybkosci dzialania, ani do terminu zalatwienia calej
sprawy. Caly czas mam 512kb/s a od daty zlozenia podania do daty
uruchomienia nie minely 2 tygodnie. A byloby jeszcze szybciej, tylko ze
modem odebralem dopiero po niecalych 2 tygodniach wlasnie. Odebralem go kolo
godziny 11 rano, a o 12 juz wszystko dzialalo;)
Ale mimo to neo nie jest moim wymarzonym laczem, ameryki nie odkryje jesli
powiem ze chodzi glownie o cene ;D
Wlasnie jestem na etapie przesiadki na DSL 1Mbit. Mamy mala siec (8 userow)
i stad ta zmiana;)
Ale musze powiedziec, ze gdyby nie durny przepis (tu mozecie mi nawsadzac ze
przepis nie jest durny..) zakazujacy dzielenia neo poza lokal to nie
pchalbym sie w DSL prawdopodobnie.. no a skoro juz sie pchamy, to nasz
kolektyw sieciowy uradzil, ze 1Mbit odrazu, nie bedizemy sie w poowki bawic
;)

Pozdrawiam
Modz