Re: Lacze w okolicach Bielska-bialej a mianowicie Zywiec

Autor: Michal (usenet01_at_poczta.fm)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 07:12:18 MET

Użytkownik "Markus Paluschek" <invaild_at_email.addr> napisał w wiadomości
> Mieszkam w Zywcu i obecnie nie znalazlem zadnego providera oprocz TPSA
> (polpak), ktory jest drogi jak dla mnie i mojej firmy a jakosc marna (zbyt
> czeste awarie). Lacze dosc czesto pada z powodu tego iz TPSA caly czas cos
> maci na lini. Jezeli ktos wie do kogo moge sie zwrocic o lacze za lepsza
> cene i jakosc niz polpak np droga radiowa z Bielska badz inna, bede
> wdzieczny.

Czolem.
Rozumiem ze masz do wybotu tepeesa albo telekomuniakcja ;)
Mam taka sama sytuacje wiec mysle ze rozumiem Twoja sytuacje.
Mowiac POLPAK masz na mysli dosptep Frame Relay/ATM czy Internet DSL TP ?
Do czego potrzebujesz to lacze? Bo jesli chcesz miec poprostu lacznosc ze
swiatem, to smiem twierdzic, ze do tego nawet zwykle SDI wystarczy.. no
chyba ze masz w firmie kilkadziesiat komputerow to wtedy niekoniecznie;)
Pomimo, ze telekomunikacja faktycznie do tanich nie nalezy, to jednak
niektorzy nie jaka innego wyjscia.. polecam Ci przestrudiowanie oferty
tpsa.. moze cos jednak znajdziesz ;) Jakby nie patrzec oferuja kilka roznych
dostepow do sieci.. sdi, neo, dsl, frame relay.. no wiem.. nie jest to jakas
porazajaca liczba ale lepsze to niz nic ;D

Pozdrawiam
Modz