Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAM.konta.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 20:34:41 MET
Witam,
> Napiszcie co o tym myślicie.
IMO to jakosc w przypadku uslug dla uzytkownikow prywatnych
zalezy tylko i wylacznie od lokalnego oddzialu. Ja bym TPSA traktowal
jako zlepek parunastu roznych firm-oddzialow pod jednym szyldem :)
W dodatku czesto nawet w jednym oddziale wiele zalezy od
pracownika, na ktorego sie akurat trafi ;-)
W moim przypadku przejscie z SDI na NEO zajelo ponizej 40h
(jakbym zadzwonil wczesniej to by sie wyrobili w 20h :-)
Na SDI, mimo ze w okresie pilotazowym 2-3 lata temu czekalem
maks pare dni - terminal dostalem duzo szybciej niz obiecali.
Wczoraj zamowilem 3 nowe linie + 3 x iDSL na nich, zobaczymy
w ile sie wyrobia z wszystkim :-)
pozdr.
-- Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl GSF 600S '03 (black), LTD 440 '81 (black)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:08:33 MET DST