Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden

Autor: Wiedźma Ple-Ple (mgibson_76_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 13:20:38 MET


"Igor " <igooor_at_gazeta.WYTNIJ.pl> wrote:

> zachciało mi się podpisać umowę o świadczenie usługi NEOSTRADA. W
> TELEPUNKCIE (nomen omen tym samym co Ed, czyli przy ul. Górczewskiej) miła
> Pani poinformowała mnie, że pewnego dnia SDI (którego aktualnie używam)
> przestanie działać i właśnie wtedy przełączę się na NEOSTRADĘ. Podpisałem
> więc umowę, dostałem sprzęt i wróciłem szczęśliwy do domu.
> Wszystko miało ruszyc w ciągu 3 dni. Poczekałem więc cierpliwie 5 dni i jak
> pewnie się domyślacie bezowocnie. NEOSTRADA nie była aktywna. Zadzwoniłem
> więc na infolinię, i nie myślcie, że się od razu dodzwoniłem,...nie...trwało
> to jakieś 3 dni. W końcu jednak się udało. Podczas rozmowy z konsultantem,
> dowiedziałem się,(O ZGROZO!)że będę musiał zostać przy SDI, bo nie ma dla
> mnie wolnego portu na centrali... Zapytałem więc, dlaczego podpisano ze mną
> umowę skoro stwierdza się brak możliwości technicznych na mojej centrali
> abonenckiej?

Ja bym zagrał tak: podpisaliście umowę i nie możecie się z niej
wywiązać? Trudno: bulić trzeba... ;))

-- 
                   This night... This night is hot
                  Hope it rains. Hope it rains a lot
                  Everywhere suckers stop and stare
                  (C) My Dying Bride - "Heroin chic"


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:08:34 MET DST