Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden "sposób" na klienta - długie

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 12:22:19 MET


"Piotr Meyer" <aniou_at_smutek.pl> wrote

> Czytam to jak opowieść z innego świata :-) Posiadam bowiem SDI (tak,
> tę starą, wolną i niemodną usługę). Kontakty z odpowiednią infolinią
[ciach]

Ja tez czytam to jak opowiesc z innego swiata, mam neostrade od kwietnia,
zamawialem ja tel 800..., po 2tyg od mojego telefonu mialem juz dzialajacy
net bez wiekszych trudnosci. i przez ten czas zdazylo mi sie moze z dwa razy
ze nagle modem stracil synchronizacje, zadzwonilem na infolinie,
powiedzialem co sie dzieje, i w obu przypadkach net mi powrocil po ok.30min
od mojego tel.

Wspolczuje Ed'owi, i zycze zeby w koncu mu sie udalo z tym netem.

ps. jako ciekawostke powiem ze, ok 2 miesiace temu byli u mnie w domu
technicy z tpsa, ktorzy mieli zalozyc dodatkowa linie telefoniczna, przy
okazji stwierdzili ze mam tak slaby sygnal ze nie wiedza jakim cudem mi neo
dziala, a przyznam ze dziala bardzo dobrze, czyli zawsze spokojnie uzyskuje
64kB/s DL i 16kB/s UL, nic mi sie nie zrywa, pada, bardzo niskie pingi
itp.itd. modem lucent cellpipe....

Pozdrawiam

-- 
Xeite


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:08:32 MET DST