Autor: Piotr Meyer (aniou_at_smutek.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 23:48:46 MET
autor: Ed
msgid: <bo5ajo$4pv$1_at_inews.gazeta.pl>
> Witam skazanych na Telekomunę,
> Ten post piszę w celu ostrzeżenia wlaczących o prawo dostępu do internetu aby
> nie dawali się zwodzić "specom" na infolinii. Pomimo iż mieszkam Warszawie to
[...]
Czytam to jak opowieść z innego świata :-) Posiadam bowiem SDI (tak,
tę starą, wolną i niemodną usługę). Kontakty z odpowiednią infolinią
zdarzyły mi się bodaj ze cztery razy na ostatnie pół roku. Co prawda
dodzwonić się trudno, ale jak już się dodzwonię... Wszystko odbywa
się szybciutko, bez męczenia mnie pytaniami o sterowniki - po prostu
przedstawiam się, podaję numer telefonu, opisuję w kilku zdaniach
objawy i zazwyczaj słyszę, że miła Pani przekaże zlecenie restartu
półki - po pół godzinie działa. Raz tylko zapytano mnie, czy to jest
także mój telefon kontaktowy, bo mają większą awarię, chwilę to potrwa
i będą oddzwaniać. Powiedziałem kobiecie, żeby sobie głowy tym nie
zawracała, bo ja chcę tylko wiedzieć, co się dzieje a przywrócenie
usługi i tak zauważę. :-)
Może to tak jest, że jak ktoś jest zbyt kompetentny, to go zsyłają
za karę do mniej "topowych" usług?
Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' meyer
-- Działanie uderzeniowych czcionkowych mechanizmów piszących ma charakter dynamiczny. (fragment podręcznika)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:08:31 MET DST