Re: Neostrada czy chello

Autor: Lost (lost0_at_op.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 10:25:38 MET

Witam
moge wypowiedziec sie na temat chello, bo aktualnie to
posiadam:
1. Pingi sa dobre, jezeli oczywiscie wszystko chodzi ok
(aktualnie przez routery energis sa czasami duze lagi)
2. Limit pobieranych danych, przez 28 dni miesiaca nie
moze przekroczyc 15gb (w rzeczywistosci 15-16gb).
Na upload nie ma limitu.
3. Max. z serwerow mozesz uzyskac 60kB/s downloadu i
14,3 kB/s uploadu.
4. Mniej sie czeka na dodzwonienie do help desku,
ale obsluga jest gorsza.
5. Kompletny zakaz dzielenia. Modem moze byc podlaczony
tylko i wylacznie do 1 kompa.
6. Zakaz stawiania serwerow.
7. Sciaganie z sieci p2p jest trudne, tzn. ja w kazie
mam max. 5kB/s, w emule nigdy nie widzialem transferu
wiekszego niz 15kB/s, a w bt 30kB/s. A z serwerow ftp
leci max.

Punkt 3 i 5 jest inny w zaleznosci czy wybierzesz zwykle
chello czy chello+. W tym ostatnim download jest wiekszy
o 256kbps i mozna rozdzielic na max. 3 kompy i bedziesz
posiadal 3 zew. ipki. Natomiast limit 15gb jest na modem, czyli
15gb/ilosc kompow. Oczywiscie chello+ jest niewiarygonie
drogie (cos kolo 190zl jezli bedzie 1komp, w zaleznosci
od ilosci kompow cena wzrasta)

Na dzien dzisiejszy wolalbym wziac neostrade. Brak limitu,
swietne osiagi w sciaganiu p2p, brak transparentnego proxy,
dobre pingi. Ale z tego co wiem tpsa ogranicza ostatnio
transfery na niektorych routerach (np. do cyfronetu, wasku -
to sam zaobserwowalem).

Pozdrawiam