Re: TPSA <-> MAN - cięcia ?? :(

Autor: MaRaS (spam_at_maras.bz)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 23:28:31 MET

> Od ponad tygodnia na styku POZMAN - TPSA strasznie laguje. Pingi skaczą do
> 400, gdzie normalnie jest 20 ms. Czy ktoś coś na ten temat wie ??

Pare dni temu dzwonilem do PCSS dowiedziec sie cos na ten temat. Otoz
dowiedzialem, sie ze lacze 155mbit POZMAN-TPNET okazuje sie nie
wystarczajace (chociaz to jedno z najszybszych w PL z tpsa). Ponadto
wiekszosc ruchu jest wysylanych przez MAN'a poznanskiego, a TPNET w
wiekszosci odbiera dane.

Operator poinformowal mnie rowniez, ze trwaja negocjacje z TP SA nad
powiekszeniem przepustowosci na tej bramce.

Osobiscie zauwazam ostatnio straszne spowolnienia w polskim internecie (nie
tylko POZMAN-TP) i napewno jest to po czesci spowodowane przez, to ze TPSA
za darmo "rozdaje" (do 31-go pazdziernika) neostrade na miesiac i kazdy
sciaga "ile wlezie".

Pozdrawiam,
Marek Panek
Light Hosting