Re: Internet uniwersytecki

Autor: G. (mckenna_at_kill.spammer.gazeta.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 00:56:04 MET DST

W artykule <bn8p36$l7a$1_at_nemesis.news.tpi.pl> z dnia czw 23. października
2003 16:42 Lukasz Biegaj pio_at_cytrynka.infoland.int.pl napisał:

> Od wczoraj wieczor do przedchwili dwa moje serwery "meczyl" flood z
> klasy 153.19.109.0/24. Pewnie z powodu irca - trzeba bedzie sie zwrocic
> do ircoperatorow o K. Ale nie o to chodzi.

Komputery należą do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie (taka trochę
lepsza zawodówka)- nic wspólnego z UG. Wygląda jakby pracownia komputerowa
coś ćwiczyła.

> Wedlug danych RIPE, cala szesnastka nalezy do Uniwersytetu Gdanskiego.
> Niestety zadne dane kontaktowe podane w ww. bazie nie sa juz aktualne -
> wlasciwie to byly aktualizowane w 1992 roku. Na stronie www rowniez nie
> znalazlem zadnej informacji kontaktowych z "technicznymi". Nie dziala
> adres abuse_at_.
Należą do TASK'u - a dane są mocno historyczne. Na przykład Marek Karkowski
nie pracuje na UG już od ładnych kilku lat.

> Troche to bez sensu, ze zarodki polskiego internetu sa kompletnie nie
> obslugiwane przez nikogo - nie ma nawet osoby ktora powiedziala ze to
> nie od nich. Na szczescie TPSA byla pomocna i wyfiltrowala mi to.

Niezależnie że to nie UG zawiniło to też mi nieswojo - jestem z tych okolic.

--
G.404.
"My only regret in life is that I am not someone else"