Internet uniwersytecki

Autor: Lukasz Biegaj (pio_at_cytrynka.infoland.int.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 16:42:05 MET DST

Od wczoraj wieczor do przedchwili dwa moje serwery "meczyl" flood z
klasy 153.19.109.0/24. Pewnie z powodu irca - trzeba bedzie sie zwrocic
do ircoperatorow o K. Ale nie o to chodzi.

Wedlug danych RIPE, cala szesnastka nalezy do Uniwersytetu Gdanskiego.
Niestety zadne dane kontaktowe podane w ww. bazie nie sa juz aktualne -
wlasciwie to byly aktualizowane w 1992 roku. Na stronie www rowniez nie
znalazlem zadnej informacji kontaktowych z "technicznymi". Nie dziala
adres abuse_at_.

Troche to bez sensu, ze zarodki polskiego internetu sa kompletnie nie
obslugiwane przez nikogo - nie ma nawet osoby ktora powiedziala ze to
nie od nich. Na szczescie TPSA byla pomocna i wyfiltrowala mi to.

--
*  Lukasz Biegaj  BL661-RIPE  LPB1-6BONE  jid: lukaszb_at_jabber.atman.pl  *
* http://www.pl.quagga.net/ Polski mirror Quagga Routing Software Suite *