Re: Cos dla posiadaczy SDI

Autor: richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 00:49:59 MET DST

On Thu, 2 Oct 2003 22:07:18 +0000 (UTC), Max <brownsun2k_at_hotmail.com>
wrote:

>hmm i uwazasz ze przy transferach jednoczesnych w obie strony tamte lacza
>tak samo utrzymaja przeplyw na nominalnej swojej szybkosci jak sdi ??

Ja nie uważam... ja to wiem. Z autopsji.
Technicznie adsl jest jak najbardziej full duplex.
Praktycznie - też, o ile tylko twoja wiedza na temat zasad działania
TCP/IP jest większa od zerowej (no i musi ci się jeszcze "chcieć").
BTW: symetryczne łącze, w tym także twoje "full duplex sdi" bez
odpowiedniego kolejkowania pakietów też się da przydławić maxymalnym
transferem w jedną stronę. Fakt, o wiele trudniej niż asymetryczne ale
się da.

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.