Re: atcom-jak działa

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Mon 29 Sep 2003 - 22:17:43 MET DST

p0is0n <p0is0n_at_gdynia.ids.pl> wrote:

> Pytanie jest dobre. Ogolnie firma wyglada OK - sa podpieci do WIXa i pingi z
> Australii tez dochodza w miare rozsadnie, ale kiedy ja na Ochocie ( prawie
> przy samym pl. Narutowicza) sie do nich zglosilem to zaczeli cos marudzic,
> mieli kogos do mnie przyslac na rekonesans ale w koncu mnie olali , nawet
> nie informujac telefonicznie ( 12 os. grupa chetnych).

Sprawdze, ale pewnie grupa byla za mala. To tak wyglada, ze jesli ma sie
nadawac do uzytku, to pewna pula pieniedzy musi sie zebrac. Inaczej wstyd
robic. Budynki male, albo takie, gdzie sa same staruszki sa nieco spalone
na wejsciu.

> Teraz z kolei dosc aktywnie dziala w " naszych " okolicach kilka firm np.
> DAG, ESCOM, ATP etc. Wygladaja na malych providerów, ceny u wszystkich
> podobne i podobne do Atcomu. Jak by ktos cos wiedzial o ww. firmach to
> prosze o info.

Jesli moge bys wiarygodny, to Escomu nie polecam [do 4M juz od 50zl ;) ],
Reszty nie znam.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 21. If your roommate comes home after midnight, hit him/her on the head