Re: atcom-jak działa

Autor: p0is0n (p0is0n_at_gdynia.ids.pl)
Data: Sat 27 Sep 2003 - 02:45:11 MET DST

"zenka kowalska" <zenka_wawa_zenka_at_gazeta.pl> wrote in message

> jak
> lokalizacjach

> 15 osób ma być po 256 kbps z minimalnym cirem 16 kbps , też na ochocie
(przy
> hali banacha) , proponują 300 zł za instalację i 85 zł miesiecznie ( dużo
?,
> mało?).Ogólnie radiowe czy kablowe jest lepsze? Ile osób u Ciebie korzysta
> tego łącza i jaki macie średnie transfery?
Pytanie jest dobre. Ogolnie firma wyglada OK - sa podpieci do WIXa i pingi z
Australii tez dochodza w miare rozsadnie, ale kiedy ja na Ochocie ( prawie
przy samym pl. Narutowicza) sie do nich zglosilem to zaczeli cos marudzic,
mieli kogos do mnie przyslac na rekonesans ale w koncu mnie olali , nawet
nie informujac telefonicznie ( 12 os. grupa chetnych).
Teraz z kolei dosc aktywnie dziala w " naszych " okolicach kilka firm np.
DAG, ESCOM, ATP etc. Wygladaja na malych providerów, ceny u wszystkich
podobne i podobne do Atcomu. Jak by ktos cos wiedzial o ww. firmach to
prosze o info.

przemek
http://www.gazeta.pl/usenet/