Re: TK TELEKOM

Autor: Stanislaw Czech (psiriders_at_w.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 20:25:33 MET DST

Użytkownik "Rafał Doroszkiewicz" <rafal_at_vast.net.plWYTNIJ> napisał w
wiadomości news:bkkbtk$mng$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> A co takiego się stało, że zostałeś klientem TKTELEKOM ?

hmm... Tak naprawde brak negatywnych opini na newsach, wrecz same bardzo
dobre. Informacje o bardzo dobrze funkcjonujacym szkielecie, nie najwyzsze
ceny - podobnie jak PolPAK czy Netia itp. I pierwsze 2 tyg wspolpracy byly
rzeczywiscie udane - co prawda routing w swiat byl tragiczny, ale to mialy
byc 'problemy przejsciowe'. Z czasem swiat okazal sie stalym i
nierozwiazywalnym problemem, ciagle pady jakichs waznych wezlow sieci - jak
chocby wspominany punkt wymiany z ATMANem, problemy z modemami, brak
kogokolwiek kompetentnego do rozmowy w przypadku jakichs awarii, zrzucanie
odpowiedzialnosci na innych, calkowity brak zaplecza technicznego ( a niech
tylko cos padnie w piatek wieczorem, to czekam na reakcje do poniedzialku),
nawet telefonu z obsluga techniczna nie ma w tej ogolnopolskiej firmie... i
moglbym tak wymieniac i wymieniac... po prostu wstyd!

Jestem autentycznie zmeczony codziennym wydzwanianiem i brakiem reakcji...
Nikomu nie zycze takiego providera. Zeby chociaz ktos z TK to czytal i
probowal bronic swoja firme...ehh...

Pozdrawiam
Tygrys.NET