Re: Dostęp do netu - 40km na północ od Białegostoku (Suchowola)

Autor: Robert Święcki (coirs_at_coi.pw.edu.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 19:05:04 MET DST

FAiRMaN wrote:

> Czy jest jakiś operator inny niz TPSA umożliwiający tanie założenie
> stałego łącza? Słyszałem coś o łączu 30zl/miesiac, ale nie wiem czy to
> tylko plotki...

O ile pamiętam (kiedyś przejeżdżałem tamtędy gnając na mazury) w Suchowoli
stoi znak "Środek Europy" (poprawcie mnie jeżeli się mylę), czy to możliwe
że w środku Europy nie było innego operatora niz TPsa? :)..

--
        Pozdrowienia, Robert!
NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's