Re: neostrada?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_angry-pixels.com)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 00:03:21 MET DST

my newsreader told me that januszek wrote:
> Problemy z zatykaniem sie routerow w polkach SDI, pakietami p2p, nie pojawily
> sie przeciez "od razu" tylko wraz ze wzrostem popularnosci uslugi i iloscia
> uzytkownikow...

Uważam, że powyższe jest całkowitą nieprawdą. Gdy pierwszy raz próbowałem
rozmawiać z różnego rodzaju administratorami o tym problemie usłyszałem miliony
"przekonywujących" stwierdzeń (serwer 486 nie wyrabia, masz źle skonfigurowaną
maskaradę, itd...), dopiero potem przekonałem się, że problem istnieje w całym
kraju - po prostu część routerów ma tą usterkę, a część nie. A problem pojawia
się tylko przy edonkeyu (nie kaazie) i SDI. Dlatego chciałbym wiedzieć, jeśli
są takie problemy także z neostradą, odpowiedź "nie" nic tak naprawdę nie mówi.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies