Re: neostrada?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 10:37:41 MET DST

Jacek Popławski wrote:
> Abonament za Neostradę spadł wreszcie do poziomu SDI.
> Pytania:

Najlepiej zerknąć na alt.pl.neostrada

> - czy istnieje możliwość dokupienia stałego IP? jeśli tak, to ile to kosztuje i
> gdzie jest w cenniku TPSA?

Nie ma opcji. Trzeba wybrać iDSL (ok. 260zł miesięcznie, możliwość wybrania
pasma 2x szybszego za kole 450zł, więcej informacji www.internetdsl.pl)

> - jak wygląda awaryjność neostrady? czytałem, że na początku było sporo
> problemów, czy teraz jest z tym lepiej?

Noestranci twierdzą że bez porównania lepiej.

> - czy występują jakiekolwiek problemy z p2p? w SDI występują spore ("zwisy"
> routera po stronie TPSA przy dużej ilości połączeń)

Tutaj zdaje się podobnie ale są metody by z tym walczyć

> - czy przy przechodzeniu z SDI do Neostrady można zmienić lokalizację? :)

Można zawsze, trzeba pewnie dodatkowo zapłacić.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-