Re: problem z poleczeniami z m.in. onetem (SDI Wroclaw)

Autor: marek hit (hitek_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 10:52:38 MET DST

Michal Pasternak <michal_at_pasternak.w.lub.pl> napisał(a):

> A jaki system operacyjny i jeżeli to Freenix jakiś to czy mogę zobaczyć
> Twoją konfigurację PPP ?

to nie jest nic zwiazanego z moim kompem

osobiscie w sieci mam 2x WinXp oraz WinMe i na kazdym sa problemu z tego co
wiem ok 90% osob z wroclawia ma z tym problem

to chyba cos jest zwiazanego z laczemia miedzy miastowymi albo z onetem ale
tego sie tylko domyslam :( objawy sa jak przy zepsutym routerze lub przy DoS
ale nie jestem pewien