Re: problemy z DSL-em

Autor: tm (emule_at_pf.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 10:53:03 MET DST

Maciej Bebenek wrote:

> Czy przypadkiem nie jest to jakas czkawka DNS-ow? Od paru dni
> (nieszczesna promocja Neo) podstawowe DNSy tepsy zachowuja sie, mozna
> powiedziec dziwnie.

Ta promocja jest calkiem niezla :). Cena za Neo w promocji to powinna
byc cena "normalna". Jesli usluga bedzie popularna, to bedzie to dobre
dla firmy, a tym samym dla abonentow. Byle by tylko wytrzymala ich siec,
ale co do jej obciazenia zadnych informacji nie mam i jesli mialoby byc
wolniej, to wtedy bedzie niedobrze...

--
Tom