Re: problemy z DSL-em

Autor: crazy bejbi (spamtrap_at_trustnet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 23:25:15 MET DST

Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

> Czy przypadkiem nie jest to jakas czkawka DNS-ow? Od paru dni
> (nieszczesna promocja Neo) podstawowe DNSy tepsy zachowuja sie, mozna
> powiedziec dziwnie.

w moim przypadku na pewno NIE jest to wina DNS-ów
- po pierwsze mam swojego (192.168.1.1 :-)
- po drugie korzystam w razie jego padu z własnego DNS-a w polpaku, na
którym prowadzę hosting (na 100% sprawny)
- po trzecie pinguje po IP (a pingi nie chodzą w okresie padu) :-(

dzisiaj wyczaiłem, że to może być wina splitera - jak się rozmawia przez
telefon, to czasem internet się zwiesza .... (ale nie zawsze)

Wojtek

--
==== UWAGA: adres w nagłówku jest spamtrapem ===
=====nigdy na niego nic nie wysyłaj ============