Re: uwagi do umowy proponowanej przez dostawcę

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 11:22:02 MET DST

Adam Kułagowski wrote:

> Dobre pytanie - tutaj raczej chodzi pewnie o haslo/mac adres zeby ludzie
> nie wpinali sie piracko do Wi-Fi.

1. Czyli jak ktoś podejrzy przez lornetkę/ukradnie/sfotografuje to abonent
jest spłukany do końca życia? Ja jednak usilnie doradzam kontakt z radcą
prawnym - są w Kodeksie Cywilnym zapisy o nierównym traktowaniu stron
które powodują, że pewne zapisy w umowach są z mocy prawa nieważne.

2. Po coś WEP256 wymyślono - może nie jest idealny bo starcza zdaje się
na tydzień ale można zmieniać hasło.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-