Re: Jesienna burza

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 11:20:49 MET DST

On Mon, 1 Sep 2003 15:36:27 +0000 (UTC), =?ISO-8859-1?Q? "=A3ukasz?=
Dec" <ld_at_biznesnet.usun.pl> wrote:

>Tu się wspomniało, że 25 tys. modemów przygtowanego dla samego Krakowa.
>To ile wypadło by w prmocji na cały kraj :-)
>
>TP SA wciąż oficjalnie utrzymuje, że do końca roku będzie 270 tys. abonentów
>Neostrady. Tą prognozę podtrzymują rozsądni ludzie, choć wierzyć się nie
>chce,
>że sprzedadzą jeszcze ponad 200 tys. zestawów! Ten plan ma załatwić omawiana
>tutaj promocja. Pożyjemy, zobaczymy.

Jak za powiedzmy kilkadziesiat do stukilkudziesieciu zlotych
dodatkowej oplaty jednorazowej (albo za nie wiecej jak piec zlotych
miesiecznie) dadza gwarancje stalego IP (znaczy wpisza w umowe tryb
zmiany - na ile dni wczesniej musza mnie o koniecznej zmianie IP
powiadomic) to moze jeszcze jednego klienta zyskaja - inaczej nie
widze powodow, na dialupie nie wydaje wiecej niz abonamenu za
neostrade chca...

--
Darek