Re: Jesienna burza

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Thu 28 Aug 2003 - 22:53:45 MET DST

http://www.telix.pl/article.php?sid=4019

> Szkoda ze promocja jest ograniczona ilosciowo (na Krakow tylko 25000
> zestawow)

Tylko?

> PS. Ciekawe jak bardzo bedzie sie to oplacac tpsie.

Ja to bym pchnął ile zejdzie po tej cenie, a później dał promocję
z abonamentem 80zł rozbudowując odpowiednio szkielet, wykosił ceną
i jakością wszystkich elegancko, po czym dopiero zaczął ew. zarabiać. ;)

--
{ Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }