Re: Szpieg w Każdym Domu

Autor: Dariusz Jaworski (darek_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 09:39:07 MET DST

Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <agquarx_at_sieg-heil-szatan.org> wrote:
> Wybudowanie tajnych kancelarii dla sluzb ABW w siedzibach portali.

Ciekawe czy we współpracy z bratnim CIA/FBI zażądali budowy
'tajnych kancelarii' w siedzibie Yahoo! na przykład? :)

Ten pomysł świadczy tylko o poziomie wiedzy, jaką reprezentują
fachowcy od informatyki/internetu w ABW [1]. Wygląda na to, że
poczta elektroniczna niewiele się dla nich różni od zwykłej
poczty. Skoro w urzędach pocztowych można zbudować kancelarie,
to czemu nie w siedzibach portali.

[1] Oczywiście przepraszam sz.państwa, jeśli to tylko kaczka
dziennikarska ten 'wasz' pomysł ;)

--
FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
A tak poza tym to dziś jest mój 10401 dzień życia, sprawność