Re: Internet przez satelitę gdzie w Warszawie???

Autor: Miroy (miroy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 06:34:08 MET DST

news.tpi.pl <rudekolek_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Słyszałem o dostępie do Internetu Poprzez antenę taką jak satelitarna za
> oknem.
> Czy ktoś zna taką firmę która oferuje taki dostęp do Internetu na terenie
> Warszawy???
> W Tychach 200 PLN montaż i abonament 50 PLN/miesiąc ale nie wiem co za
> firma.

Po opisie i cenie wnoszę, że chodzi Ci o łącze radiowe. Przy zestawianiu
połączenia często wykorzystuje się mały talerz z anteny satelitarnej, co
pozwala na lepsze wykorzystanie sygnału. Stosuje się także inne anteny.

W Warszawie jest dość sporo sieci radiowych, zasięg większości sieci
radiowych jest ograniczony do kilku km, dodatkowo może być utrudniony np.
przez zabudowę itd. dlatego zależy o którą część W-wy pytasz?

PS. W Wawie chyba mało kto oferuje takie warunki finansowe :-((
Mirek.