Re: Routing po polsce (i nie tylko)

Autor: epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl
Data: Wed 06 Aug 2003 - 16:34:46 MET DST

ComNet <comnet_at_cn.net.pl> wrote:

> pieniadze wiec maja robic tak zeby bylo dobrze a nie zle i za przeproszeniem
> gowno nas obchodzi polityka firmy TP S.A. ale nie mozemy sobie pozwolic na
> traktowanie nas jak smieci.

> Zastanawiam sie mocno czy nie sporzadzic listy osob niezadowolonych ta
> sytuacja i zbiorowo wystapic do zarzadu TP S.A. a jak to nie pomoze to do
> Sadu za celowe dzialanie na nasza szkode.

od dluzszego czasu obserwuje dyskusje na temat sztuczek routingowych tepsy
(sam z ich powodu cierpie na jednym z lacz w sieci NASK), i tego typu opinia
nie jest pierwsza jaka slysze. moze by tak przestac sie zastanawiac? gdybym
mial wplyw na to co sie dzieje juz dawno bym zrobil awantury gdzie tylko sie
da. niestety jestem tylko end-userem. wykanczanie mniejszych operatorow to
ewidentne dzialanie monopolistyczne, a takowe jest nielegalne.

epsilon

--
Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)