Re: Routing po polsce (i nie tylko)

Autor: ComNet (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 09:04:37 MET DST

> Nie widze w tym niczego dziwnego. Ich siec, oni maja prawa narzucac
> warunki dostepu do niej. TPSA ma prawo zarabiac na swoich klientach
> dwukrotnie, a sprzedawanie przez Telie "po cichu" operatorskiego
> dostep do TPNetu "od tylu" mozna uznac za nieuczciwa konkurencje wobec
> innych operatorow, ktorzy kupuja usluge bezposrednio od TP.

Troszke pozno pisze na tego posta ale wrocilem z wakacji a wypowiedz tego
kolegi mnie powalila. Owszem maja prawo robic sobie co chca ALE !!!! ja
jestem do cholery ich klientem bo mam Polpaka a takie dzialanie nie odbija
sie na nikim tylko na uzytkownikach sieci TP S.A. Wiec jak mozna to
potraktowac ? Swiadomie dzialaja na moja i wszystkich swoich kliento szkode.
Warto by sie zebrac i zrobic zbiorowy porzadek z TP S.A. Nie mozna tolerowac
tego ze ich dzialania sa dzialaniami na nasza szkode. Kupujemy i placimy
pieniadze wiec maja robic tak zeby bylo dobrze a nie zle i za przeproszeniem
gowno nas obchodzi polityka firmy TP S.A. ale nie mozemy sobie pozwolic na
traktowanie nas jak smieci.

Zastanawiam sie mocno czy nie sporzadzic listy osob niezadowolonych ta
sytuacja i zbiorowo wystapic do zarzadu TP S.A. a jak to nie pomoze to do
Sadu za celowe dzialanie na nasza szkode.

ComNet